Fanpage Facebook

Z pewnością dbasz o wizerunek swojej firmy w sieci. Dobrze wiesz, że Internet jest miejscem, gdzie większość ludzi szuka dziś informacji i opinii na temat firm, ich produktów i usług. Ale czy zadbałeś tez o swoją obecność w mediach społecznościowych? Czy masz już własny fanpage na Faceboku i prowadzisz na nim aktywną kampanię?

Własny fanpage Facebook dla marki to dziś rzecz niezbędna. Nieważne, w jakiej branży działasz, możesz być pewien, że docelowa grupa klientów Twojej firmy już tam jest. Zakładając własny profil i prowadząc kampanię Facebook masz szansę dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiego grona osób. Na fanpage Facebook możesz poznać swoich fanów, zaprzyjaźnić się z nimi, poznać ich opinie na temat Twojego produktu, co pozwoli Ci go udoskonalić i jeszcze lepiej spełniać oczekiwania klientów.

Decydując się na prowadzenie własnego fanpage na Facebooku musisz uważać, by Twoja kampania była prowadzona w sposób profesjonalny. Jeśli się na tym nie znasz, lepiej nie rób tego sam. Wybierz lepiej pomoc specjalistów od social media, którzy mają odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu kampanii wizerunkowych na Facebooku. Oni doradzą Ci, jak zaplanować strategię i pomogą Ci ją wdrożyć, w taki sposób, by osiągnąć jak największy sukces.

Pamiętaj, że fanpage Facebook nie jest po to, by zanudzać fanów reklamami i newsami o promocjach. Oni wchodzą tam po to, by wejść w interakcję z marką, dowiedzieć się czegoś ciekawego na jej temat, wziąć udział w grze czy konkursie. Musisz więc zaoferować im coś, co sprawi, że będą chętnie wracać na Twój fanpage i zapraszać do niego znajomych.