Kampanie Facebook

Zapewne reklamujesz już swoją firmę w internecie. Masz swoją stronę internetową, wykupiłeś reklamy Adwords, rozsyłasz newsletter. Ale czy pamiętasz także o mediach społecznościowych? Dzięki nim masz szansę na coś, co nie uda Ci się gdzie indziej: na wejście w dialog z klientami. To właśnie dadzą Ci kampanie Facebook.

Profesjonalnie prowadzone kampanie Facebook nie polegają na publikowaniu na fanpage reklam czy newsów o Twoich imprezach firmowych. Uwierz mi: nikogo spoza Twojej firmy nie będzie to interesowało. Jeśli chcesz naprawdę dotrzeć do fanów i wejść z nimi w interakcję, musisz zadbać o to, by prowadzona przez Ciebie kampania na Facebooku była dostosowana do tego, co chcą otrzymać Twoi fani.

Kampanie na Facebooku muszą więc zapewniać fanom sporą dawkę rozrywki. Gry, zabawy, quizy ? wszystko to możesz zorganizować dzięki aplikacjom Facebook. Warto też pomyśleć o przeprowadzeniu od czasu do czasu konkursu, na którym fani będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody. To zwiąże ich z marką i zachęci do kontynuowania uczestniczenia w danej kampanii Facebook.


Skorzystaj jednak z mojej porady ? jeśli nie jesteś specjalistą od social media, zleć prowadzenie kampanii na Facebooku fachowcom. Wybierz doświadczoną agencję interaktywną, która zatrudnia specjalistów w tej dziedzinie. Dzięki temu Twoja kampania Facebook będzie w pełni profesjonalna. Nie będziesz musiał martwić się, że zaplanowana strategia okaże się nieciekawa ? specjaliści od mediów społecznościowych najlepiej wiedzą, co należy oferować fanom.